Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 6 Jan 2025 08:08:48 +0200

Tere!

Saku Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/14903 
aadressile Harju maakond, Saku vald, Rahula küla, 11345 Rahula-Saku tee // 
Kukota // Majaka // Saue küla, Gustavi // Lible // Pearnanurga, Harju 
maakond, Saku vald, Jälgimäe küla, 11343 Kanama tee // Rahula küla, Kukota 
// Majaka // Saue küla, Gustavi // Lible // Pearnanurga (Kergliiklustee, 
Tänavavalgustuse kaabel) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lõike 7 punktile 
1, § 70 lõikele 3 ja § 99 lõikele 3 esitame ehitusloa eelnõu 
kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27225250>  (menetlus nr: 
467205), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 16.01.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saku Vallavalitsus) või menetleja (PIIA RAIDALU) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister